Anugerah Ilahi

Anugerah Ilahi

CUKUP BAGIKU ALLAH

CUKUP BAGIKU ALLAH
Red roses

MujahidahHPA

Hargailah segala yang anda miliki;
anda akan memiliki lebih lagi.
Jika anda fokus pada apa yang tidak anda miliki,
anda tidak akan pernah merasa cukup dalam hal apapun.

Saturday, October 8, 2011

Aku dipilih Allah menjadi pendengar

Sesungguhnya hanya Dialah yang layak disembah dan hanya Dialah yang layak mendapat segala pujian...aku sekadar utusan yg di pilih untuk menjadi pendengar bagi mengurangkan segala beban yang ditanggung di dalam benak sahabat-sahabatku...hari ini 8hb Oktober 2011: aku menjadi pendengar setia sahabat-sahabatku yang  mengadu pelbagai ujian yang ditanggung mereka Subhanallah...hingga menitis air mata ini memahami berat ujian yang mereka tanggung...aku bersimpati..aku juga punya ujianku yang tersendiri..hidup tanpa ujian akan suram dan tawar...aku sangat terharu kerana aku menjadi tempat mereka percayai, moga dengan luahan mereka dapat mengurangkan sedikit beban yang ditanggung...aku hanya mampu mendengar dan mendoakan agar Allah memberi kelapangan dan ketenangan di dalam hati mereka dan kekuatan iman pada mereka dan juga khas untukku....untuk membina kekuatan perlu kuat motivasi dalam diri....kerana Allah itu suka pada hamba yang sentiasa meminta dan tidak pernah berhenti berdoa kepadaNya....

No comments:

Post a Comment