Anugerah Ilahi

Anugerah Ilahi

CUKUP BAGIKU ALLAH

CUKUP BAGIKU ALLAH
Red roses

MujahidahHPA

Hargailah segala yang anda miliki;
anda akan memiliki lebih lagi.
Jika anda fokus pada apa yang tidak anda miliki,
anda tidak akan pernah merasa cukup dalam hal apapun.

Tuesday, October 11, 2011

Aku Bukan Siapa-siapa..aku bukan manusia sempurna..

Aku ingin menjadi pelangi pada semua orang...aku ingin buat semua orang rasa bahagia, rasa gembira dan rasa tenang di sisi aku...aku ingin merasai kesedihan, kesempitan dan kesusahan semua orang...namun aku tidak akan mampu sekiranya aku tiada Engkau di sisiku...aku memiliki sifat kekurangan....mampukah aku menjadi apa yang aku inginkan....menjadi tempat yang mendamaikan setiap kali memandang....itulah yang Engkau sedang berikan kepadaku sekarang...terima kasih Ya Rabb! kerana Engkau begitu memahami hambaMu ini....kerana Engkau tidak pernah sekali meninggalkan aku keseorangan...

No comments:

Post a Comment