Anugerah Ilahi

Anugerah Ilahi

CUKUP BAGIKU ALLAH

CUKUP BAGIKU ALLAH
Red roses

MujahidahHPA

Hargailah segala yang anda miliki;
anda akan memiliki lebih lagi.
Jika anda fokus pada apa yang tidak anda miliki,
anda tidak akan pernah merasa cukup dalam hal apapun.

Thursday, January 26, 2012

TREATMENT









Di sini saya ingin menceritakan tentang beberapa kelebihan menjalani rawatan akupuntur. Rugi jika anda tidak mengambil peluang menjalani atau merasai kebaikan rawatan ini. Terdapat banyak kelebihan bagi sesiapa yang menjalani rawatan akupuntur antaranya :

  1. Rawatan akupuntur membantu mengurangkan gejala migrain dan juga mempunyai kesan positif yang berpanjangan berdasarkan satu kajian yang disiarkan di Canadian Medical Association Journal. 
  2. Akupuntur pada perawatan kesuburan: akupuntur dapat meningkatkan aliran darah ke rahim, menenangkan leher rahim dan menghindarkan daripada berlakunya hormon stress yang dapat membuatkan rahim lebih keras bagi embrio untuk menempel(Eric Manheimer, pemimpin analisis dan seorang peneliti di University of Maryland School of Medicine).
  3. International Journal of Clinical Akupunktur baru-baru ini menerbitkan bukti bahwa 9 dari 10 orang yang menjalani akupunktur kosmetik mendapatkan garis wajah lebih lembut, warna kulit yang lebih baik, mengurangi lingkaran kecil di bawah mata, serta meremajakan wajah secara keseluruhan.
  4. Akupunktur juga akan memberikan manfaat positif pada kesehatan secara keseluruhan. Akupunktur juga dikenal dapat meringankan stres, insomnia, gelisah, depresi, serta keluhan nyeri.
Saya sendiri pernah menjalani rawatan akupuntur, alhamdulillah saya dapat rasa akan keberkesanan rawatan ini. Akupuntur dapat mengharmonikan tubuh disamping pengambilan herba alami. Rawatan ini tidak mendatangkan kesan sampingan...InsyaAllah.



No comments:

Post a Comment